söndag 28 oktober 2012

Sunnuntai

Annorlunda söndag. Jag brukar nästan alltid fara till gymmet på söndag, inte idag. Vi började dagen med ett gott morgonmål och efter det tog vi en lång promenad. När vi kom hem satte vi en kalkonfilé i ugnen och en timme senare åt vi mat. Efter maten var jag helt slö och jättetrött fastän jag sovit en 10-11 timmars natt mellan lördag och söndag. Vet inte varför jag var så trött.. Jag somnade i alla fall på soffan och där sov jag som en stock i 3 timmar. Vips var klockan 19.00 och dit for den söndagen.. Tommy nämnde att han var snål på kladdkaka och vips bakade vi varsin kaka! Jo, varsin 2 stycken  kladdkakor, en på var!! Min betydligt hälsosammare utan socker och smör, Tommys kaka med syndigt mycket socker, smör och krossad twix!


Till min kaka svängde jag ihop nöt-hallonskum av mixade cashewnötter, hallon och grädde. namm namm! Vem säger att man inte kan äta "godis" fastän man inte äter socker!!?

Linda och Tobias var in en sväng också och Linda klippte Tommys hår. Linda hade jättefint långt hår och nu blev jag lite sugen på hårförlängning.. :)

Mitt hår nu.. ganska kort..

Inga kommentarer: