fredag 19 september 2014

Såhär får vi gjort något idag!

Pigg idag igen, han ville inte sova i vagnen eller jo en kvart sov han sen var det färdigt. Idag har jag varit mycket piggare så det har gått riktigt bra. När Tommy kommer hem skall jag ensam fara och helghandla till minimani. Ser verkligen fram emot det! Se något annat och komma bort hemifrån en stund.

Bärselen är verkligen väldigt praktisk! Ibland blir han lite gnällig men då får man bara dansa och skumpa lite, ofta somnar han.


Imorgon skall jag till stan och eventuellt shoppa lite, då ska Tommy sköta och testa om han vill ta flaska, om han inte vill äta så får jag helt enkelt komma hem. Vi vill ändå börja testa nu om han vill dricka ur flaska för att det ju förståss underlättar ifall jag måste fara bort nånstans nångång. Nu kommer jag ju ändå att vara på en halvtimmes avstånd så det blir inte panik ifall det inte skulle funka.


Inga kommentarer: