onsdag 6 mars 2013

Glädjen med att börja jobbet klockan 16 :)

Ibland kan det vara riktigt trevligt att jobba kväll, när jag dessutom jobbar bara 4 timmar ikväll 16-20 känns det riktigt trevligt :) Har i lugn och ro startat dagen med lite internet, morgonmål och Vasabladet. Efter det började solen skina ute och jag blev väldigt inspirerad att ta en länk! Temperatur på några plusglader, så helt perfekt länkväder! En timme och 600kcal senare har jag sprungit 8,6 km.



Första kilometern var tung och farten var långsam men efter ett tag gick det lättare och lättare. Jag är annars ingen"morgonmänniska" och benen är alltid piggare på kvällen. Överlag gick det ganska lätt förutom sen igen sista 1/2 kilometern fick jag kämpa lite för att benen skulle lyda.


Igår gjorde jag mitt armprogram på gymmet, 45 min tog det. Programmet kräver endel fixande för att det skall bli bra, det var också ganska svårt att veta hur mycket vikter jag skulle ha för att det skulle bli tillräckligt tungt. Överlag kändes det väldigt konstigt att bara träna armarna. Jag var ju hur pigg som helst i benen efter träningen och det kändes på något vis fel, efter träning skall det kännas i hela kroppen tycker jag..?

Nu skall jag duscha, äta mat, ställa mig i ordning, ta en sväng via stan och handla lite och sen blir det jobbet.

Inga kommentarer: