lördag 9 mars 2013

Full fart och nätshopping!

Trevligt upptagen vecka. Hinner inte med riktigt då dagarna bara rusar iväg!


Hong kong har öppnat butik i vasa och självklart var jag ju en av dem som skulle dit och trängas precis vid öppning klockan 9.00 :) Jag köpte en låda med proteinbars så nu har jag på lager.


Jag har också gjort min första beställning ever från fitnesstukku denna vecka. Ett par handskar och lite pulver blev det. Palautusjuoman är ända (som jag hittat) som uttryckligen har texten lactose free så den satsar jag på. Tidigare har de sålt den på prisma men nu hitta jag den ingenstans mera så jag fick beställa. Mintchoklad var en ny smak för mej men det var gott.


Jag har också hunnit klicka hem en zalando beställning med 3 nya träningsshorts så de väntar vi på! Vad gör man inte när man har några extra pengar på det egna kontot? jo, man klickar hem lite nya grejer via nätet! :)

Inga kommentarer: