måndag 25 mars 2013

Ännu angående lunchlådor..

Från Lagerhaus i Umeå köpte jag snygga lunchlådor.


Jag har varit väldigt skeptisk till lunchlådor (altså själva plastlådan) överlag, jag har alltid tyckt att en urtvättad glassplastburk funkar hur bra som helst! Det här tyckte jag ändå var så snygga och söta så jag tänkte motivera mig med dessa. Shopping är till stor del motivation för mig :) Jag köper träningskläder för att det är jätteroligt att träna när man har nya kläder. Nu köpte jag lunchlådor för att det skall vara roligt att ta med och äta lunch på jobbet! :)

 
Är de inte fina? Kunde ju bara inte låta bli!

4 kommentarer:

Crunches not Cookies sa...

Supersöta :) Såg likadana på Hemtex med matchande kassar som man skulle ha lunchlådan i :P

Unknown sa...

Jag jobbar på Hemtex! :) har inte kommit in några lunchlådor till vasa ännu men kassar med texten "hemlagat och kryddat med kärlek" på har vi haft ett bra tag!

mea sa...

Äe dessa från lagerhaus? :-)
Köpte också en med texten "ofcourse it's good it's made by me!".

Unknown sa...

Jeps, de är från lagerhaus! Det var första gången jag shoppa där, helt underbar butik :) Det fanns flera olika lunchlådor med olika roliga texter på. Dessa var då för mig passlig storlek så därför köpte jag dem!