tisdag 19 mars 2013

Veckans träning v. 11

Måndag: BodyStep 60
Tisdag: Gymträning, armar 45min
        Crossfit 20min
Onsdag: Promenad 35 min
Torsdag: BodyPump 60
Fredag: -
Lördag: BodyPump 60
        BodyStep 60
Söndag: -


Blev ingen benträning förra veckan men två BodyPump pass och två BodyStep pass fick nog fart i benen i alla fall. Tanken var ju att jag skulle göra mitt benpass på gymmet nu då i början på denna vecka. Det har ju inte blivit av..


Faktum är att jag inte har tränat denna vecka alls och idag är det onsdag!! What! Borde jag förklara varför, kanske det men egentligen är orsakerna ganska förståeliga. Jag har ett roligare projekt  på gång! Jonej, jag är inte typen som kan sitta stilla därför tränar jag normalt ganska mycket, för jag blir rastlös och vill att det skall hända något hela tiden. Träning för mej är ändå ingenting jag känner att jag måste jag tränar för att det är roligt och nu har jag intetid för jag håller på med annat.


Projektet som just nu är på gång är mitt arbetsrum, min ateljé i källaren. Vi har försökt få bort allt onödigt extra skräp ur mitt rum, jag har städat, målat och idag skall jag hänga upp gardiner!! och måla lite till.. Jag menar vem har tid att träna när man MÅLAR!!? Jag lovar att sätta upp bilder när det är färdigt. Rummet kommer att bli mitt kreativa rum, med bord att trycka textilier på, ljusbord för teckningar, mönster och ideér och staffli om jag vill måla! Jag brinner verkligen för det här och vill att det skall bli klart så snabbt som möjligt. Nästa vecka har jag vintersemester så då kanske jag kan inviga rummet och göra mina första tygtryck hemma i mitt alldeles egna arbetsrum!

Inga kommentarer: