måndag 4 mars 2013

Helgens goda mat!

Denna helg har vi ätit gott! Ingenting överdrivet eller väldigt ohälsosamt men gott, kanske lite för mycket.. vågen visade lite för mycket i morse också :)


På fredag kväll blev jag snål på något gott och fixade ihop en raw-food chokladkaka. Har gjort samma tidigare men nu bytte jag ut avocado mot banan och den blev mycket godare tycker jag! Ni kan klicka er vidare till receptet här via.


På lördag åt vi hemmagjord pizza, dock på färdig botten men i alla fall!


Lördag kväll snaskade jag grönsaker med dipp medan Tommy åt popcorn.


Söndagen tog sin början med en rejäl frukost, rågbrödssmörgåsar med lax, ost, sallad och stekt ägg. nammnamm!


På söndag innan gymmet åt jag min nya favoritsallad! Lax, avocado, grynost, lite olika frön och rostad lök.

Inga kommentarer: