måndag 4 mars 2013

Jag är motiverad!

Måndag och BodyStep, bättre kan veckan inte börja. Idag var benen pigga och jag känner mig väldigt motiverad inför denna vecka. Riktigt motiverad är jag inför denna veckas träning.

on my way to BodyStep :)

Efter steppen gick jag runt i gymmet med papper och penna och studerade maskinerna och vikterna :) Här har jag gymmat aktivt i 2 år utan att upptäcka maskinerna och vikterna. Det var roligt och nu vill jag bara tillbaka till gymmet och testa mina gymprogram. Delade upp programmen till 2 dagar. Dag 1 är armar + lite mage och rygg. Dag 2 är benen + mage och rygg. Skulle jag bli väldigt aktiv skulle jag träna mage och rygg en skild dag. Detta är ett mellanting, vill ju fortfarande gå på mina favoriter bland de ledda passen. Får se nu om det är fart på träningen när jag inte har någon som kommenderar mig, det har varit problemet med träning i salen för mig.


Efter gymmet var jag väldigt hungrig, fixade snabbt en sallad inspirerad av helgens sallad men med stekt ägg istället för lax. Gott! Avocado är helt klart en ny favorit som jag skulle kunna äta med allt. Imorgon blir det troligen nya programmet för armar på gymmet! Can´t wait!

Inga kommentarer: