onsdag 27 mars 2013

Fashion by LIDL!!!

What? Menar jag allvar? Jepjep :) Jag sa ju att jag skulle skriva om kläder från lite udda inköpsställen, ni trodde knappast att Lidl var ett av de ställena! Det tog en stund innan jag haft tid att skriva men här så..


Jag är inte den som vill ha vissa märken, jag vill främst ha det som är billigt! :) Nämen, jag är ganska tvivelaktig på påståendet att kvalitet och pris alltid går hand i hand. Ibland är säkert det dyra alternativet också bättre men ofta betalar vi bara för märket på plagget. Har märket status så behöver inte kvaliten vara bra, vi betalar ändå alltför mycket för att få dessa kläder. Billigt och bra tror jag på! Stämmer inte heller alltid men i de fall det inte stämmer har man i alla fall inte gått ut med en massa pengar för att få produkten i fråga.


Jag är ganska säker på att om jag inte skulle skriva ner det här så skulle ingen kunna se på min jacka och veta att den är köpt från Lidl för en 20 lapp! Jag sökte en jacka länge och provade en hel massa jackor i allt från 50€ till 200€ men hittade ingen som passade. Sen köpte jag denna. Jag är nöjd.


De här skorna är också köpta från Lidl!! De kostade 15 eller 20€ jag  minns inte riktigt..


Med detta inlägg vill jag bara visa att man kan tänka lite "outside the box" också när man köper kläder! Jag fyndar också kläder från Halpa Halli ibland och loppisar kan man också fynda på.


En basic fleecetröja även denna från Lidl, varm och skön. Den har inte blivit noppig ännu i alla fall :)

Inga kommentarer: