måndag 25 mars 2013

I love Stadium!

Synd att vi inte har Stadium i Vasa, när skall vi få det!? Min shopping i Umeå bestod till största delen av träningskläder och alla var de från Stadium! Endel smågrejer och lite nytt till inredningen från Åhlens blev det också men de grejerna har jag inte fått uppackat ur påsarna ännu.


Varför skulle jag köpa andra kläder när det är bara träningskläder jag faktiskt har användning för!? Tröjan och tightsen kom till användning direkt igår på BodySteppen. Tightsen var riktigt bekväma och hålls bra på fastän en massa hopp. Jag hatar tights som sakta men säkert rullar neråt och man får dra upp dem hela tiden. Färgen är bara föör häärlig men mindre praktisk och snygg efter ett svettigt gympass.


Killen i kassan var trevlig och sa att han gillade mitt "tänk" när allt går att matcha med varandra :) Jag hade inte tänkt så mycket, köpte det jag tyckte om och passade. Det var ändå en trevlig kommentar, vi får kanske inte så mycket sånt i Finland så man blir lite förvånad!


Igår började jag min semester och den lediga måndagen med lättare intervaller ute i solskenet. Powerwalk-joggning-powerwalk + några hårdare intervaller där jag kollade på pulsklockan och varierade pulsen mellan 130 och 160. Medelpulsen på passet hölls på 130. Efteråt gjorde jag lite armövningar hemma i fårstun :) Totalt 60 min lagon morgonpass. Tänkte köra något liknande här nu denna morgon!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Va fint! Vet du, jag köpte exakt likadana shorts då vi var till Umeå, tydligen på samma butik:)
E du fortfarande med på utmaningen du gav mig, så e jag me...!

Kram, M.

Anonym sa...

Haha! Vet int riktigt varför Robbis namn kom dit, tekniksnillet, här!

/M

Unknown sa...

Om Robbi e inlogga på g-mail på datorn så kommer hans namn :) Jag e nog mee på utmaningen! Ska vi på jeppisdagan eller tidigare? Tå kan vi ju ha sama shorts!!! :)

Anonym sa...

Vi tar no int föri jeppis daga måst no hinn träna liti å:-)
/M