tisdag 9 oktober 2012

Nagelfix & Länk.

Tröttnade på naglarna så jag målade över de gamla med vanligt nagellack för att få lite förändring. När naglarna är fixade med uv-gel går det lätt att måla på med vanligt nagellack och det går att ta bort med nagelborttagning och måla om sen igen. De börjar bli ganska dåligt i skick också, har spruckit på några ställen och det syns att den egna nageln har växt en hel del. Har haft dem nu i 4 veckor så inte så konstigt!




De får duga en stund i alla fall, i väntan på nya glittret!! :) Skulle egentligen kunna sätta upp en bild på mina naglar utan "plast" nångång så förstår ni hur fula jag har om jag inte limmar till lite extra! Är också en obotlig nagelbitare med alltför korta naglar och dåliga nagelband...

Det blev nog en länk ikväll!! 9km! Det tog en timme ungefär, ganska lagom lugnt tempo. Jag måste nog mäta upp en 10km länk på förhand nån dag och bestämma mig för det, verkar aldrig komma upp till 10, idag var jag helt säkert på att det var 10, men nej... Märks nog att det var längesen jag länkat igen (beror ju delvis på regnet) för medelpulsen var ovanligt hög med tanke på ganska långsamt tempo, medelpuls 167!

Inga kommentarer: