torsdag 18 oktober 2012

Tommy i Tyskland Jenna till IKEA!

Det visade sig att Emilia var påväg till ikea på fredag, då hade ju jag ledigt från jobbet eftersom jag jobbar helgen.. Såna sammanträffanden kommer sällan så varför inte följa med till Tammerfors en sväng!? Jag har inget särkilt jag behöver därifrån men det är ju tråkigt att bara vara hemma så varför inte!!? Så imorgon klockan 9 kör vi iväg!:)

Tommy är i Tyskland och kommer hem på Söndag så jag har hela huset för mig själv, känns lite tomt.. Det första jag gjorde när jag kom hem från arbetet idag var satte på tvn för att få något ljud i bakgrunden, känns så tyst annars..

Igår åt jag riktigt god sallad med rucola, fetaost, rostade pinjenötter, kyckling och pesto. MUMS!


Idag efter jobbet kockade jag till sallad av exakt samma ingredienser.. men det blev inte riktigt lika gott..? Kanske det var det snygga upplägget på tallriken igår som gjorde det så gott!


Morgonmålet i dag bestod av Valio laktosfri pehmeä rahka och dadlar. Det blev väldigt sött och saknade något syrligt..


Inga kommentarer: