onsdag 10 oktober 2012

Köpt på mässan

Lovade ladda upp bilder på det vi köpte på mässa i Seinäjoki så här har ni!

8 st julkort
Köksverktyg :)
Löpare
Löparen matchar bra med mitt prickiga kökstema och köksgardinerna.

Köksgardiner i närbild
Sådärja, alltid hittar man ju någonting man kan ha nytta av, man vill ju inte köra till seinäjoki helt i onödan. Mest nöjd är jag med löparen, den passar riktigt fint och är en ljuvlig rosa nyans- lite lugnare rosa än de jag har haft tidigare.

Idag hade vi inventering på jobbet så jag har jobbat från 6-15, inte riktigt en normal arbetsdag för mig. Väldigt ovanligt tidig uppstigning plus en väldigt (för mig) lång dag gjorde att jag var helt slut när jag kom hem. Somna på soffan halv 4 och vakna när Tommy väckte mig 17.30. Utvilad, men jag missade dagens gymträning- hade planerat in att jag skulle dit men det blev det inget av tyvärr. Nya tag imoron! Då har jag kommit överens med Heidi att vi ska dit så då kan man inte bara sova..

Inga kommentarer: