lördag 27 oktober 2012

Förmiddagspigg

Det är riktigt skönt att ta en promenad före jobbet när jag börjar först 11-12 tiden. Det är svårt att stiga upp tidigare när man får sova länge men det lönar sig! Jag blir mycket piggare om jag har varit ut i frisk luft på förmiddagen.


Jag brukar gå ut och gå på tom mage och efter det äta ett ordentligt morgonmål och läsa Vasabladet. Efter det rusar jag iväg till jobbet. Jag tycker om mitt arbete när jag har så varierande arbetstider, ibland 8-14 ibland 8-16, nån dag ledig in i veckan ifall jag jobbar helg, 11.30-18.30.. o.s.v. Man kan bygga upp dagen på många olika sätt och man hinner med så mycket på en vecka!


Cashew nötkräm, jättegott att blanda med kvark. På bilden kvark med nötkräm och russin. Jag har tyvärr börjat äta krämen som godis nästan.. Det är så gott! lite farligt att äta mycket av den eftersom nötter innehåller mycket fett och kalorier.. :) Bra fetter jo.. bra för kroppen i måttliga mängder.

Inga kommentarer: