söndag 21 oktober 2012

Veckans träning v.42

Måndag: Sh'abam 45
        Total 30
        Vatsa 15
Tisdag: -
Onsdag: Aerobox 45
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: Zumba toning 35
        LSB 30

Ojoj... Lite lat har jag nog varit. Tisdag, torsdag och lördag var riktiga vilodagar men Fredag gick jag i minst 4 timmar på Ikea, det blev en heldagsresa, så dit for den dagen. Hade helt enkelt inte tid med träning. Vi for klockan 9.00 och jag var hemma 22.00.

Sallad med chicken nuggets, Lördagsmiddag.
Kroppen kändes ändå superpigg idag på Zumban! Ibland behöver man väl kanske vila för att ladda upp ny energi. Det verkade i alla fall fungera för mig, var superenergisk idag på gymmet! Pulsen var högre än vanligt.. vet inte om det är bra eller dåligt? Det var i alla fall riktigt roligt att träna! Jag tänker nog fortsätta på samma linje som jag har haft denna vecka, har jag inte lust att träna så tänker jag heller inte tvinga mig själv eller tänka att jag måste.. Jag tränar ju för att jag tycker om det och för att jag vill.

Inga kommentarer: