söndag 14 oktober 2012

Bästa Lördagen!

Jag har sagt det tidigare, det är bara sååå trevligt att få gäster! Det är ändå ganska sällan vi får gäster eftersom vi bor "så långt bort" men det är alltid lika trevligt. Igår var Martina och Robbi här, vi åt lite plick och plock mat och satt bara och diskuterade om allt och ingenting, mycket mer program behövs inte tycker jag.


Halloween 2007
Bilden är väldigt up to date från 2007!! :) Men Martina; det där var kvällen som jag prata om!! :)

Vi familjen Hästqvist är väldigt dåliga på att spontant städa, det är helt enkelt bara tråkigt. Skall man ha gäster skall det vara snyggt, så igår städade vi. Jag tycker om när saker är på sin rätta plats och allt är i ordning, nu är det så. (Förutom gymväskan som är intryckt i skåpet för den är så ful när den är framme, den känns lite felplacerad just nu..)

Det är också trevligt att få blommor! Jag älskar verkligen blommor, men det är ju ganska sällan man köper till sig själv. Igår fick vi en stor fin bukett!


Väldigt trevlig lördag helt enkelt, fräscht nystädat, bästa sällskapet och en fin blombukett på bordet- vad mera kan man önska sig!




1 kommentar:

Martina sa...

Tack själv för en fin kväll!
Men vilken fin bild du hittat!!! Tyvärr minns jag fortfarande inte den där kvällen men jag får väl lov att tro på dig nu då när du har fotobevis och allt:)