måndag 22 oktober 2012

Inhandlat på IKEA!

Emilia sa: Om man inte skall ha något särkilt när man far till ikea blir det 100€, om man bara skall köpa lite blir det 200€. Jag trodde henne inte då hon sade det men oj så rätt hon hade! Strax under 100€ blev det, jag skulle köpa ljus det for jag dit för att köpa :)

Ljus, röda ljuslyktor alternativt russin och mandelskålar, paketklistermärken och paketpapper.


Julgodisformar:


2 x skärbräden, kosta 2€ stycke, ska slänga bort några gamla fula och nötta..


Burkar för julgodis, brukar ge bort hemgjort julgodis åt de som har allt redan, nu har jag fina burkar att sätta det i!


Knipsor att sätta fast öppnade påsar med:


Häromdagen tappade jag en massa rakettispagetti på golvet och i kökslådan när jag grävde i lådan efter kokosen.. Någon hade lämnat påsen öppen i lådan utan någon förvarning om att om man tar i påsen i fel hörn häller man ut spagettin. Efter det bestämde jag mej för att köpa dessa på ikea.


Inga kommentarer: