fredag 19 april 2013

På shoppinghumör!

Härligt väder ute idag! Jag for iväg till stan på förmiddagen och var på riktigt shoppinghumör. Jag har länge sökt ett par mjuka svarta tights/jeans.. Har funderat på dr denim som så många skryter på men nu hitta jag på bikbok. Dr denim i all ära men dessa var ju bara föör sköna!


Riktigt strechiga och tighta, me like! -30% var ju också trevligt.


Sen kan jag ju inte vara sämre än alla andra, så jag har köpt ett par converse.. bättre sent än aldrig! Jag valde ju förstås den mest praktiska färgen också, vita. Ibland är det ha-begäret som bestämmer och man kan inte riktigt behärska sej :) Jag har länge varit avundsjuk på alla i converse så nu är jag nöjd.

Mina nya älsklingar är vita ännu i alla fall, oanvända! :)
Jag brukar försöka att inte vara den som köper lika som alla andra för att det är inne och en sån grej som alla har.. men nu gjorde jag det, jag vet.

Inga kommentarer: