torsdag 4 april 2013

Träningskläder från HM!

Nu har jag läst så många som bloggat om samma ämne, senast Sara, så nu skall jag också skriva om det. Jag har mycket träningskläder från HM! Eftersom jag köper nya ganska ofta för att bli inspirerad kan jag inte köpa så dyra alltid. HM har pigga färger och kvalitén i förhållande till priset tycker jag är väldigt bra.


Favoriten från HM är sportbh:n. Efter att jag köpte denna modell har jag slutat använda mina gamla. Det finns säkert många bra sportbhar av andra märken men de är ju sååå dyra! Tycker det känns knasigt att betala typ 50€ för så lite tyg :) och sen syns den ju inte heller under toppen. Klart att det är viktigt att sportbh:n håller allt på plats och ger bra stöd, men det tycker jag att dessa gör. Jag har då storlek S, tight och bra. Normalt har jag annars nog M på andra HM kläder..


Toppar har jag samlat på mej en hel hög. Min allra första favorittopp är från HM (den persiko-orangea färgade på bilden). Den är köpt för ungefär 2 år sedan och har verkligen varit i hård användning. Idag är den lite för stor så jag använder den de dagar jag villha en lite lösare topp.


Att färgerna lossar i tvätten klagar många på. Jag klagar inte, mina har hållt färgerna helt bra. Endast några av dem har tappat lite färg och bleknat lite men i övrigt tycker jag de har varit ganska bra kvalité.


Det ända negativa med träningskläderna så som jag ser det är ju att alla på gymmet har samma! :) Alltid när man har snappat upp nån av nyheterna i en härlig ny färg har nån annan det också och man får aldrig vara ensam om sitt snygga nya plagg.



Priset är ju verkligen överkomligt så strunta i kvalitén tycker jag och släng bort dem då och köp nytt om färgen bleknar!


Inga kommentarer: