torsdag 4 april 2013

Workout with a smile! :)

Alla har vi bättre och sämre träningsdagar! Idag hade jag en bra sådan. Spring i benen och det kändes som jag skulle ha orkat hur mycket som helst. Idag blev det BodyPump60 + BodyStep45 combo. Det är absolut inte varje dag jag skulle orka med två pass efter varandra men idag kändes det som om jag skulle kunnat dra ett tredje pass ännu :)



BodyStep outfit med gröna shorts som jag inte hunnit använda förrän idag. Det var jätte bekväma fastän jag var osäker på om jag skulle ha skickat tillbaka dem till zalando.



BodyPump outfit med shockrosa tights!


Imorgon är jag ledig eftersom jag jobbar på lördag. Känns riktigt roligt, till och med lördagsjobb känns roligt! Imorgon kommer mamma och mommo på besök, det blir trevligt. Inplanerat är åtminstone en långpromenad i Karperö

2 kommentarer:

Michaela sa...

Oj Jenna vilka fräscha shorts! Så härlig färg! :)

Unknown sa...

tack! jag är egentligen ingen grön människa men bestämde mig för att köpa nåt annat än rosa denna gång! :) De var riktigt bekväma också!