söndag 14 april 2013

Söndag!

Det är inte varje söndag jag stiger upp klockan halv 9. Klockan 10 for jag iväg på länk. Klockan 12 var jag nyduschad och hade redan tillrett och ätit lunch.
Tommys flyg for till Kina idag och det var en av orsakerna till den aktiva förmiddagen. Länken joggades i slask och lera, men jag måste pröva de nya skorna för att veta om jag skulle hämta ett par till likadana.


På bilderna är jag påväg på BodyPump. Det gick riktigt lätt idag, jag måste helt enkelt öka lite på vikterna nästa gång. Det är roligt att träna när man märker att de går framåt. Jag ökar alltid med jämna mellanrum vikter på allt utom biceps känns det som.. där kämpar jag med samma och emellanåt får jag minska :(



Ursäkta de suddiga bilderna men Tommy tog ju förståss med systemkameran till Kina så då får jag nöja mej med den lite sämre som jag heller inte riktigt kan använda :)

Härligt med vår! Man vill bara ut och springa! Jag längtar tills cykelvägarna är sopade och jag får inviga rullskrinnskorna för detta år. Men här på lande är det väl inte så hög prioritering på att sopa vägarna..

Inga kommentarer: