söndag 21 april 2013

Veckans träning v. 16

Måndag: BodyStep60
Tisdag: LSB 30
Onsdag: Rullskridskoåkning 30min
Torsdag: -
Fredag: Danshappening på LadyLine 2h, "träning" kanske 60min.
Lördag: -
Söndag: Länk 64min, knappa 10km.


Lite lugnare träningsvecka eftersom jag har jobbat mer än vanligt.. Jobbtiderna har gjort det lite svårare att träna också, 12-20 eller 10-18. Efter såna dagar brukar jag vara ganska trött. På Fredag hade de "girls night out" på LadyLine i stenhaga. Jag tog med mej Manda som alltid är öppen att prova på nåt nytt. Det var roligt och annorlunda! Vekligen out of my comfortzone! Programmet var bland annat inprodans, burlesk workshop, latindans, karaoke-dans..

Idag har jag räfsat och fixat på gården i 4 timmar kanske.. Tiden går snabbt och man blir så inspirerad att fixa och bygga och göra gården till det som jag vill att den skall vara! Verandan måste vänta tills nästa vår så detta år skall andra småprojekt fixas. Jag skulle vilja få detta gjort: Ny trappa till framdörren + måla vit ytterdörr, Hallonlandet skall flyttas och kanske ta bort nån bärbuske, jordgubbslandet skall förstoras, fixa bättre odlingslådor, flytta blommor till nya blombänkar, fixa 2 stenmurer mot vägen och så vidare :) Jag börjar nog bli gammal när jag blir inspirerad att fixa sådant här på gårdsplanen, det var också roligt att räfsa! :) Vuxenvarning!

Jag hitta en ny länkrunda idag också! Inspirerande med ny omgivning att titta på. Sprängde nästan 10km! Längsta länken jag någonsin länkat i alla fall, 9,7km var det :) Det gick bra! Härligt väder! Det var bara sista 500metrarna jag fick kämpa lite, annars var det bara härligt hela timmen igenom!

Inga kommentarer: