tisdag 9 april 2013

One now and one to go!

Idag har jag varit och kollat runt lite in i stan. Eftersom jag har länkat mera på sista tiden har jag konstaterat att jag borde byta ut mina länkskor. Eftersom det är en hel djungel för mig att köpa skor så tänkte jag bara att jag går in till wasasport och kollar.. jodå, visst jag fick så bra hjälp så jag föll pladask för ett par Nike air pegasus 29. Satte undan dem och skall imorgon in å prova dem med mina inlägg.


Hemma igen, mat och snart iväg till jobbet!
Svängde också in via ekosoppi och köpte rischoklad. VITchoklad, laktosfri vitchoklad-vilken lycka. Jag vet inte när jag skulle ha äti vitchoklad sist säkert 5 år sen minst...


Helt klart värt 3,50€, helt klart värt sockret! Nu har jag verkligen brutit mitt nyårslöfte, jag äter socker igen- men går det till överdrift så får jag ta till hårdhandskarna igen.
Chokladen är mjuk till smaken, sammetslen i munnen. Jag tyckte om den, finns också samma som mörkchoklad och mjölkchoklad. Perfekt för allergiker, gluten och laktosfri.


Ännu en bild på dagens morgonmål, kvark med banan, melon, mango-apelsin smoothie och chiafrön.

Inga kommentarer: