torsdag 25 april 2013

Blått och lantligt i köket.

För några år sedan var blått min absoluta favorit inredningsfärg. Sen blev jag trött på det och trodde aldrig jag skulle inreda i blått igen. Då fick jag en så fin matta av mommo och moffa, blev inspirerad och fixade till det i köket. Hemtrevligt blev det.


Nytt tyg på stolsdynorna. Tabletterna är nå gamla som jag hitta i skåpet :) nu passa de ju bra.



Enda som jag köpte nytt var pannlapparna, allt annat hade vi från tidigare. Hissgardinen sydde jag av en sidogardin.


Idag har jag varit ledig från jobbet eftersom jag jobbar lördag. Tanken var att jobba lite på gården och sen fara till gymmet men det blev inte riktigt så.. Jag jobbade hårt på gården hela hela dagen! Flyttade stenar och byggde pussel :) Kunde ju inte sluta innan projektet var klart. Jag ska ladda upp bilder så fort jag hunnit fota resultatet!

Inga kommentarer: