måndag 1 april 2013

Veckans träning v.13

Måndag: Intervallträning, löpning-powerwalk-löpning 40min 4,7km
        Styrketräning, armar 20min
        BodyStep60
Tisdag: Intervallträning, 45min 5km
Onsdag: Promenad 3,2km
        Innebandy 50min
Torsdag: Länk 5km, 35min
         BodyPump 45
Fredag: Länk 3km, 20min
        Styrketräning 15min
Lördag: -
Söndag: -
Glad Påsk!

Denna vecka har jag haft vintersemester och det har varit underbart vackert väder ute! Nästan varje dag har jag börjat med ett träningspass ute i morgonsolen. Lördag och söndag har vi bara tagit det lungt, Tommy har haft feber och vi har tillbringat nästan all tid i soffan framför tv:n. Vi har väl hunnit med ett par säsonger Grey´s anatomy denna påskhelg :)


Jag har också städat klart i min ateljé och senare idag skall jag ladda upp lite bilder åt er så ni får se!

Inga kommentarer: