måndag 29 april 2013

Veckans träning v. 17

Måndag: BodyPump60
Tisdag: Länk 3,8km, 23min
Onsdag: -
Torsdag: - (Trädgårdsarbete 7h!)
Fredag: -
Lördag: - (Trädgårdsarbete 2h)
Söndag: Länk 6,6km, 45min
        BodyPump45
       (Trädgårdsarbete 2h)

Man ser ju att det har blivit satsat mer på gården än på gymmet denna vecka. Mycket vardagsmotion och jag skulle vilja påstå att jag har haft lite smått träningsvärk hela veckan :) Har tydligen använt muskler jag inte brukar.


Det blev ingen BodyStep denna vecka tyvärr, tanken vara att jag skulle fara på steppen i torsdags men så var jag inne i min stenläggning så jag kunde inte sluta. Jag är påväg på BodyStep idag, nu snart så det blir en bra start på denna vecka!


Min nya länkkompis! :) Superliten lätt mp3 spelare med klips som man lätt kan sätta fast i jackkanten eller tröjärmen. Allt kan man klicka hem via nätet nuförtiden :) Denna söta leksak kostade under 10€, och kom hem i postlådan på nån vecka. Vem behöver en dyr ipod? :)




Inga kommentarer: