tisdag 2 oktober 2012

Nagelglitter

2 x 12 olika glitter beställde jag (eller Tommy egentligen för jag har inget kreditkort) från e-bay igår. Man "måste" beställa så mycket för färgerna kommer random och med min tur får jag bara fula gröna nyanser som inte går att använda..


Hoppas åtminstone att få rött glitter som jag kan använda till julen och någon nyans silver skulle vara nice annars är jag ganska öppen för förslag. Från tidigare har jag bara "glitterdust" dethär som jag beställde är hexagoner och stripes! :) Jag tror det är bara jag som blir glad av nytt nagelglitter och ingen annan tycker detta är så intressant.. har jag rätt?
Det mest spännande är ju att se när det dyker upp i postlådan! :) Ibland tar det 2 veckor och ibland kan man få vänta över en månad om det fastnar i posten.. 12 små glitterburkar kostar lite på 2 €.

2 kommentarer:

Martina sa...

Ohh, va fina naglar! Jag vill å ha... Sku int du kuna göra såna åt mig? :)

Ps. Når passar e att vi komber å gästar er?

kram

Unknown sa...

Sku du vila ha naglan fixa länger tå å? med plast-lösnaglar som jag brukar ha laga när jag har "glittrar till det" ? He tar ungefär 4 timmar att laga- he e kanske int världens roligast men nog sku ja kuna laga åt de till na speciellt tillfälle!? Hmm.. :) Hälsa på!! Nästa helg (12:e-14:e) har vi int na skillt.. helgen efter e Tommy i Tyskland, å helgen efter he å framåt har vi no int na skillt heller :) Så he e no bara när ni vill koma?? Kraam!