tisdag 9 oktober 2012

Veckans träning v. 40

Måndag: -
Tisdag: Promenad 60min
Onsdag: -
Torsdag: BodyPump 60
 Fredag: Zumba toning 60
Lördag: -
Söndag: Zumba toning 30
        LSB 30



Morgonmål
Lunch
Iltapala
Igår var jag på bodystep 45, Observera bara 45min- jag trodde jag skulle dö! Har inte steppat nya programmet tidigare så det är lite jobbigare när man inte kan, men ändå, jag brukar nog orka 60min.. Jag märkte helt när benen inte lydde mera, jag kunde inte ge allt, det fanns ingen ork. Men det går nog bättre nästa gång! Jag har jobbat kväll alltid när steppen gått så jag har inte varit på bodystep på flera månader, det var nog en stor orksak till varför det var så jobbigt.
Nu tänkte jag fara på en länk. Det är också flera veckor sen jag var ute och länkade sist så vi får se hur tungt det är då.. :)
Fixade naglarna igår så jag ska ladda upp bilder så fort jag hinner!

Inga kommentarer: