måndag 25 mars 2013

Veckans träning v. 12

Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: BodyStep60
Lördag: -
Söndag: -

Jag är ingen träningsfreak! :) Såhär kan mina veckor också se ut när jag har annat för mej. Hela veckan har jag målat och städat i mitt arbetsrum i källaren, ännu är det inte riktigt klart, men snart så.. På lördag for vi med båten över till Umeå på shopping weekend. Vi sov en natt på Scandic Plaza och kom hem på söndag kväll.


På lördag kväll såg vi film och åt chips och godis på hotellet. Jeps, jag har min herkkupäivä en dag/månad. Nu åt jag faktiskt godis på söndag också så nu kan vi väl officiellt säga att jag brutit mitt nyårslöfte. Jag kommer nog ändå att  fortsätta på samma sätt och inte ge upp för det. Jag var bara tvungen att äta chips när jag såg Lay´s salt och vinegär shipsen i kiosk, det är mina absoluta favoritchips och säljs inte i Finland. Tur är väl det!!


Mer om Umeåresan och shoppingen skriver jag snart i ett eget inlägg. Förra veckan hade jag ingen motivation att blogga tyvärr, denna vecka har jag loma och hur mycket motivation och tid som helst! Jag skall försöka med minst ett inlägg per dag denna vecka, vi får se hur det går!

Inga kommentarer: