söndag 7 september 2014

Mattis kom till världen!

Veckan försvann på bb. Några dagar hemma med nya familjen och vi har fullt upp! Om ingen kommenterar och vill att jag skriver så kommer jag inte skriva någon förlossningsberättelse på bloggen. Skulle jag skriva en så skulle den bli väldigt lång. Förlossningen blev lång och var väldigt krävande, han kom ut till sist och nu efter vill man helst inte tänka på den. Vi fick världens sötaste bebis och jag känner verkligen att dethär är livets mening. Så länge som vi har väntat och saknat dej och nu är du äntligen här hos oss! Bilder berättar väl mer än ord?


På whiteboarden står det: Grattis en pojke kl 7.45








Mattis Linqvist
2.9.2014
3880g
51cm

7 kommentarer:

Eve sa...

Are u kidding? jag vill ju ha förlossningsberättelse! :) fast förstår ju om du inte känner för/ orkar skriva så långa texter nu. Annars får du berätta mera sen då vi flyttar tillbaka, vi måste komma och hälsa på då nåt tag. Men supermånga grattisar, han e ju såå söt!

Unknown sa...

Ni ser så fina ut båda två.Barnet liknar sin far, t.o.m. lite sötare och du ser inte ut som du skulle ha varit på BB överhuvudtaget. Jag väntar få höra mera sen när jag träffar dig. Förlossningar ska bearbetas ordentligt!
Ha det så bra och njut av miraklet!
kramar moster

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Grattis till ert lilla mirakel! Vilken söt en :) vi borde komma och hälsa på någon dag! Sköt om er.

Jenni sa...

Grattis till hela familjen! :) va söt är han! :)

Ansobella sa...

Det var en söt och fin herreman! :D Skriv gärna förlossningsberättelse om du orkar. För mig hjälpte det att skriva på bloggen, så behöver man inte dra berättelsen om och om igen åt alla, plus att ja tyckt att d va bra bearbetning. Men gör som du själv känner att det känns bäst. Grattis till både mamma och pappa!

Unknown sa...

Tack för alla fina kommentarer! Förlossningsberättelsen kommer väl upp i något skede men det kan dröja.. Nu börjar vardagen rulla på och vi bara njuter av vårt lilla mirakel!