måndag 5 november 2012

Veckans träning v.44

Måndag: Spin 30
        Total 30
        Vatsa 15
Tisdag: -
Onsdag: Innebandy 60min
Torsdag: HIIT 45
Fredag: -
Lördag: Zumba 60
Söndag: -

 Fixade just ihop mat, morötter och paprika i ugn och den bleka såsen är kyckling med ananas, banan och turkisk yoghurt. Det blev väldigt gott fastän jag bara improviserade!
Denna vecka har det inte hänt något särkilt alls.. den har bara rullat förbi. Helgen var vi i nykarleby och Jakobstad på släkt"vandring" :) Hälsa på Tommys syster, bror och föräldrar, Min mamma, mommo och moffa och Pappa. På Lördag var jag på Zumba med Martina till StudioZ, det var riktigt bra!! synd att jag inte bor i Jeppis då skulle jag helt klart zumba där!
Snart skall jag iväg och fixa mina ögonfransar, det skall bli ögonfransförlängning igen :) jejj! Laddar upp bilder sen när jag fått mina nya fransar!
Idag har jag också satt upp julstjärnor och ljusstakar i fönstren, om man börjar med julen tidigt hinner man njuta av den längre. Detta år är vi helt klart först i Karperö :)

Inga kommentarer: