fredag 9 november 2012

En helt vanlig fredag..?

Veckans schema har varit väldigt fullt! Jag hade planerat in två ut och gå med kompisar dater, därimellan har jag jobbat nästan full tid + gymträning + fixat vid mitt loppisbord på fyndis + lite annat :) Huset ser ut som ett bombnedslag! Idag ska det städas! Tur att jag har en ledig fredag så hinner man väl med allt. Ledig fredag betyder jobb på lördag, men det går bra. Inget särskilt planerat till helgen.



Jag har börjat min lediga fredag med att stiga upp kl. 9.00, sett lite på gomorron sverige, plockat i diskmaskinen, hämtat tidiningen, läst tidningen och ätit morgonmål. Trevligt så. Tänkte jag skulle fixa till lite "godis" ifall Manda vill komma in på en kaffe efter att vi varit ut och gå. Manda kommer hit efter kl.14 :)



Idag skall jag också plocka in textilierna från balkongen och tvätta dem färdigt till nästa år. Det börjar vara slut med mys på balkongen för denna säsong.

Nu måste jag börja på med att städa och baka om jag skall hinna med allt idag!

Inga kommentarer: