fredag 30 november 2012

Egen Fredagsmyskväll.

Tommy är på julfest, jag försöker njuta fullt ut av att vara ensam hemma! :) Inte egentligen något som jag tycker om men man får väl göra det bästa av situationen. Det har jag verkligen gjort hittills!

Åt god mat!

Sallad med maletkött, fetaost, avocado och gräddfil.

Så har jag ätit choklad!! 150g. halva plattan for till banan i ugn med choklad-min absoluta favoritefterrätt och andra halvan åt jag upp efter. Halva chokladplattan var ovanligt stor och mättande att trycka i sig efter att inte ätit choklad eller godis på några veckor. Jag blev mätt och nöjd.


Lite lagom bränd och knaprig på ytan, så vill jag ha det.. kan vara att jag är ensam om det :) Nu är jag inte snål på någonting, det är sällan jag känner en sådan belåtenhet.



Imorgon skall jag på julfest så då får Tommy ha egen hemmakväll.

Inga kommentarer: