tisdag 27 november 2012

Tisdagens härligheter


Tänk vad färdig mat när man kommer hem från gymmet kan göra en glad. Tommy hade fixat crepés fyllda med maletkött och champinjoner och plättar, det var jättegott!



Var på BodyBalance till ladyline i stan idag med Manda. BodyBalance var jag på första gången, inte riktigt min grej, men det säger jag om all lugnare träning nästan. På träning ska man svettas ordentligt och det ska kännas efteråt att man har gjort nånting! Jag har väldigt styv kropp så jag klarar inte riktigt av alla övningarna men överraskande bra gick det nog i alla fall. Väldigt skönt var det också med avslappning på slutet- jag somnade :)

Till helgen har vi julfest med jobbet, vi skall till Pincho och äta gott, efteråt skall jag vara med Manda, det blir skoj! Här skall jag bjuda på några bilder på mig och Manda, enjoy :)




1 kommentar:

Jenny Lindahl sa...

Det blir nog att köpa hem ett som annat från Hemtex, det finns ju såå mycket fint ;)

Okej, men just i december så är det stressigaste tiden för frisörer samt att jag också hjälper till att fixa hår på yle med en kosmetolog flera dagar i demcember. Så just nu har jag två arebten. Men om ni behöver någon extra från och med Januari är jag mycket intresserad! :)