måndag 28 januari 2013

Veckans träning v. 4

Måndag: BodyStep60
Tisdag: -
Onsdag: BodyPump30
        Länk 15min 2,5km
Torsdag: LSB30
         Crossfit30
Fredag: -
Lördag: BodyPump60
        BodyAttack60
Söndag: Promenad 1h 25min


Träningen denna vecka har varit såå rolig! Allt har gått så bra, en riktigt bra träningsvecka bakom mej nu, får bara hoppas att denna vecka blir lika bra och rolig! Antagligen blir det mindre träning för att vi ska till nykarleby hela helgen. Där brukar vi äta mer än träna :)

Igår åt vi gott, köttbullar med batat, kålrot, paprika och lök i ugn.


I helgen svängde jag också ihop bananplättar. gott med hallon på. Jag äter verkligen gott fastän jag inte äter socker! Jag äter ofta och (för mig) små portioner.


Nu ska jag äta mellanmål innan jag far iväg på denna måndags bästa BodyStep!


Inga kommentarer: