fredag 3 maj 2013

Jag vann!

Hemtex Kvartaalin myyjä 2013.
Roligt när andra märker att man gör sitt bästa. Att hårt jobb ger resultat. Har som motto att kämpa så att jag inte är sämst, att inte komma sist. Jag har aldrig varit bäst på någonting i hela mitt liv, jag har alltid varit lite mittemellan. Jag är tävlingsinriktad och försöker alltid göra mitt bästa. Tänk att jag får vara bra på något, till och med bäst! Vinna bästa Hemtex försäljaren i Finland. Nöjd och glad! :)


Så vackra ord som chefen sa. Så många komplimanger är svåra för en finländare att ta in :)
Jag hade tänkt ha en duktig månad utan "herkkuja" men är priset en "herkkukori" tänker jag minsann med gott samvete äta allt det goda i korgen! Så nu ikväll äter jag choklad, chips och torkade ananasbitar, och nej inte alls med måtta! Allt på en gång! :)

6 kommentarer:

theresebritamaria sa...

Grattis!!:)

Martina sa...

Ett stor grattis! Det där va du värd:)

Lotta sa...

Vad glad jag blir! Det är du väl värd! :) Grattis!

Jenni sa...

grattis! :)

Unknown sa...

Tack tack!! :) jättemånga tack!

Ansobella sa...

Oj grattis! Sku ja ha läst dehär före ja var ti hemtex så sku ja ha gratta dig där! :D Va roligt! Kan förstå väl att du vann :) Du e no gladast i hela Gallerihuset ;)