tisdag 7 maj 2013

Veckans träning v. 18

Måndag: BodyStep60
Tisdag: LSB30
      Venyttely30
Onsdag: (Trädgårdsarbete 8h)
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: BodyPump45

Mitt nya intresse trädgården tar över mer och mer tid av gymträningen. Nästan alla kvällar när jag kommer hem från jobbet där runt 19 tiden drar jag på mej mina blåkläder arbetsbyxor och flyttar buskar, rensar och jämnar ut matjord. Tommy bygger växthus.


Det händer grejer när jag jobbar, Förra veckan flyttade jag hela hallonlandet! Igår flyttade jag en röd vinbärsbuske och grävde bort 3 svarta buskar som vi inte vill ha. Alla bärbuskarna är "nyklippta och runtom är det rensat och snyggt. Detta har varit många timmars jobb eftersom ingen visat buskarna kärlek på säkert över 10 år. Jag får passa på att njuta av att jobba på gården innan myggorna och allergin kommer!

God mat har jag hunnit äta under veckan. Rotmos och lax. laxsallad.






Alltid lika goda morgonmålet, kvark!! Att jag aldrig tröttnar :) Denna gång med kiwi och passionsfrukt.

Inga kommentarer: