måndag 27 maj 2013

Veckans träning v. 21

Måndag: BodyPump60
Tisdag: Rullskidskoåkning 60min
Onsdag: -
Torsdag: BodyStep45
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: BodyPump45

Träningen går sisådär, känner mig inte lika motiverad som vanligt men det rullar på, hoppades att nytt sommarshema på gymmet skulle ge en extra kick men det såg ganska tråkigt ut..? Ikväll skall jag och Heidi ändå prova på ngt nytt, 3 x 15 minuters pass, arm killer, legs och Action. Vi får se då om det är bra! Hoppas det, hoppas att action verkligen är ACTION så det kör slut på en!

Jag shoppade en hel del nytt på HM här om dan, 2 träningstoppar, 3 basic tubtoppar och en lång svart trikåklänning. Har ingen bild på något av det men jag lovar att fota mig nu om jag använder kläderna så ska jag ladda upp bilder.


Det är ju så fint och soligt alltid nu så jag försöker ta mig tid att bara sitta, njuta och suga in sommarsolen!


Inga kommentarer: