måndag 20 maj 2013

Veckans träning v. 20

Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Innebandy 45min
Torsdag: Powerwalk-länk 45min, 5km
Fredag: Promenad 30min
Lördag: Länk 48min, 8,3km  + trädgårdsarbete resten av hela dagen! :)
Söndag:Promenad 45min

Det händer så mycket så jag hinner nästan inte med! Jag jobbar, vi fixar på gården, äter och sover. Det är så härligt väder ute så gymmet lockar inte alls. Idag drog jag mej ändå iväg på BodyPump när det inte blev av nån i söndags. Kanske borde man fara till gymmet direkt på morgonen innan jobbet och innan det är 25 grader ute?



Mest har vi ätit grillkorv med senap för då går det snabbt att äta och man kan fortsätta jobba på gården. I lördag fixade jag en sallad till lunch, sallad, medwurst, soltorkad tomat, gurka, paprika och lite frön och nötter. Enkelt var det och jättegott! Som dressing fungerade oljan från de soltorkade tomaterna.

Nu är det kriis förresten!! Mina kära flipflops har gått sönder, jag vet inte hur jag skall hitta lika sköna lika bra flipflops igen. De var verkligen mina favorit sommarskor och jag har använt dem nästan varje dag på sommaren, superbekväma. Delen mellan tårna gick av, jag antar att gummit murknat lite med åren. Jag köpte dem när jag var 15 för 1€ på loppis! :) Världens bästa flipflops har de varit, men kanske det inte var så konstigt att de gick sönder egentligen, jag har haft dem över 10 år och vem vet hur länge den som sålde dem på loppis haft dem innan dess. Men tragiskt är det, nu får jag leta m efter nya.

Inga kommentarer: