fredag 11 januari 2013

Vad händer nu då?

Det rullar på som vanligt! Skönt egentligen när jul och nyår är över och man är inne i sina gamla rutiner.


Imorgon har de öppet hus både på lady line i stenhaga och i centrum och jag ska såklart till båda! :) Vid stenhaga är det kul att träna när det är lite annat folk + att de har lite fler och annorlunda pass att gå på. Till centrum skall man ju passa på att fara när det är gratis! De hade ett intressant pass Lesmills action mix 60min som jag ska testa. Så imorgon blir det träningsdag! Därför vilar jag idag- tog bara en kort promenad nu på förmiddagen.


Jag har samlat på mig så mycket mat bilder så jag passar på att sätta in dem här nu i detta omotiverade inlägg :)
Idag jobbar jag hela 4 timmar! 14.30-18.30, det känns ju trevligt. Man hinner ju just börja jobba och så får man fara hem men det är ju bara trevligt.


Jag har bytt ut min telefon till Tommys gamla Nokia E72, så nu kan jag faktiskt ta bilder med telefonen! Jag har nog testat att fota endel men jag har inte rätt sladd för att få över bilderna till datorn ännu, men snart så..


Nu skall jag fixa matlåda till jobbet och sen börja söka mig mot stenhaga hållet, tänkte shoppa lite i GW innan jag börjar jobbet för jag skulle behöva en ny halsduk att matcha min nya jacka!

Inga kommentarer: