söndag 20 januari 2013

Bra träningsvecka v. 3

Måndag: -
Tisdag: BodyCombat 60
Onsdag: Innebandy 55 min
Torsdag: BodyPump60
Fredag: BodyStep60
Lördag: Promenad 45 min
Söndag: Zumba 45
        Zumba toning 35


 Den här veckan har träningen rullat på riktigt bra. Allt har känts riktigt bra och det har gått ganska lätt. Endast zumban idag kändes tung.. men jag hade kanske inte ätit riktigt bra, men det var riktigt roligt och bra zumba!!


Eftersom jag bara hade en helgdag denna vecka när jag jobba på lördag, bestämde jag mig för en sovmorgon på söndag. Jag sover tills jag vaknar, och oj vad jag sov gott! Steg upp 13.30 och åt en brunch istället för morgonmål :) Av detta kan vi konstatera att jag är väldigt bra på att sova!


Efter gymmet idag kockade jag ihop en köttfärslimpa med ost och champinjoner i samt  morötter och kålrot i ugnen. Det var gott och jag var hungrig.

Nu ska vi se på film ännu innan det blir sovdags!

Inga kommentarer: