tisdag 22 januari 2013

Bullaprat och Reafynd

Idag har jag ätit Pullava-bulla på jobbet! :) Det var gott, väldigt gott. I övrigt är jag inte så förtjust i bulla men när man inte har ätit annat än en fastlagsbulle på hela januari månad så kan ju bullalängd vara hur gott som helst. Jag åt två STORA bitar, man får väl passa på när man blir bjuden. Mitt sockersaldo hittills i januari är: En fastlagsbulle, 2 stora bitar pullava bullalängd, 2 smaksatta tiramisu kvarkburkar och lite ketschup + annat dolt socker som jag inte vet att jag har ätit. Inget godis med socker!! Ganska nöjd får jag väl vara. Hade ju också lovat mig själv en dag i månaden som jag får äta vad jag vill men ännu har jag inte haft den dagen. Är lite sugen på att baka nån kaka nån dag, kanske en cheesecake.. :)


Idag har jag köpt en ny tröja på rea för 4,50€, det tyckte jag den var värd. Den var inte helt min stil men bekväm och bra släktkalaströja :) Billig var den ju också, från lindex.


Tidigare har jag shoppat sommarkläder på rea, en kjol och ett par shorts från hm. Sommaren kommer snabbare än man tror tycker jag bestämt. Den kanske kommer snabbare om man köper nya shorts redan nu! Ändå sen när jag skulle behöva nya shorts när det är sommar och varmt så hittar jag inga så lika bra att köpa nu då jag hitta.


 Ta 2 betala för en var erbjudandet så 10€ betala jag för både kjolen och shortsen.

2 kommentarer:

Eve sa...

De e ju så långt att komma ända dit :) men nog sku de ju vara skoj nån gång!

Eve sa...

sant, de e ju lite mindre mysigt...jo vi måst ta och göra de!:)