söndag 6 januari 2013

Veckans träning v. 1

Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Innebandy 60min
Torsdag: BodyPump 60
Fredag: Promenad 60min
Lördag: Länk 30min, knappa 5km
Söndag: - (IDEAPARK shopping 6 h= promenad säkert 4-5 timmar :)


Idag for jag, Tommy och Emilia bilandes till Tammerfors på shopping. Det var riktigt trevligt och endel fick man ju köpt också- jejj. Nu är shoppingbehovet stillat en stund.

Träningskläder hittar man ju alltid! Stadium är min favoritbutik och därifrån shoppa jag lite på rea. Nike träningscapribyxor för 19,90€, rosa topp 4,90€, gul topp 9,90€ och shortsen 9,90€. Hur billigt som helst! Under korta shorts vill jag alltid ha ett par andra shorts under för att jag tycker att det är bekvämt + att jag inte vill visa allt när man gör konstiga övningar på gymmet. Kommer troligen inte att använda de svarta shortsen utan något annat över- de var så korta.

Jag shoppade också lite annat inför våren :) Jo jag vet! Jag borde ha köpt en ny vinterjacka och basic tröjor men det hittade jag ju inte.. en vår-läderjacka, ett par shorts och en sommartopp köpte jag.


Jag åt en god kycklingsallad, de andra åt franska och biff! :)


Inga kommentarer: