lördag 26 januari 2013

Pump+Attack=härlig kombination :)

Jee! BodypPump med Tommy som sällskap var ju hur roligt som helst! Väckning 9.00 på en lördag var ju lite mindre trevligt så imorgon tänkte jag ta en låång sovmorgon. Jag brännerväldigt mycket kalorier och har hög puls på morgonen. Normalt förbränner jag alltid 300 kcal på en timmes pump, är nästan alltid samma. Idag brände jag 500!! helt otroligt, pulsen var hög hela tiden. Det gick lätt idag, skulle ha kunnat öka en del vikter men när man är på okänt gym känns det tryggare att köra med det som man brukar ha. Dessutom var det så mycket folk så vikterna tog slut.. jag hade inga 1kg alls.. det är lite svårare att öka lite med 2,5kg vikter.


Efter BodyPumpen for vi hem och åt mat, vilade och stretchade en timme för att köra tillbaka till sports club på BodyAttack! Nu fick jag träna utan sällskap för Tommy ville inte komma med :) Så över 1100 kcal har jag tränat bort idag. Ikväll skall jag bara vila och göra så lite som möjligt!!


Fyndade en Nike tröja på Halpa Halli!! Jo ni läste rätt Halpa Halli köpte jag nike tröjan på och den kostade 15 hela euro. Det tyckte jag den var värd. Den är härlig pastellrosa, har ju imngen tröja i pastell så jag blev ju bara tvungen att köpa.


Nu har jag ätit mellanmål och suttit i mina svettiga kläder tillräckligt länge så jag ställer in siktet på duschen.

Inga kommentarer: