onsdag 8 april 2015

Såhär hemma hos oss..







5 kommentarer:

Eve sa...

Alltså jag vet int om de e bara jag, men jag tycker Mattis å Milton påminner så mycke om varandra! Förresten, ni råkar int vara hemma på t.ex. lördag? tänkte om vi kan komma och hälsa på isåfall.

Unknown sa...

Ja, joo de kan ha lite samma miner å ansiktsuttryck! :) På Lördag gör vi inget skillt.. På sönda far Tommy iväg till åbo på en veckas kurs, å sen ska jag på kalas på sönda, men lörda passar riktigt bra! Vilken tid ungefär?

Eve sa...

Kanske där nåt tag efter att milton ätit lunch? (brukar vara runt 11-12), så det int blir så sent. vi ska bara se om patti kommer hem i tid förstås när han e vid farmen, drar det ut mycket på tiden så kan vi ta det en annan gång :)

Unknown sa...

Nämen för oss gör det inget ifall ni kommer först senare på eftermiddan, men ni gör som ni vill! Jag hoppas ni int e jätte bacillrädda? Mattis e lite förkyld men han har int vari "sjuk" alls utan leker på som vanligt å e pigg, sover å äter bra men lite snorig å hostar lite.. tänkt att jag måst ju säg om de i alla fall.. För oss e ni jättevälkomna! De sku va jättekul!

Eve sa...

Milton har varit flunssig från och till i flera månader så vi e int så värst rädda ;) då dyker vi upp nån gång under dagen, hör av oss om det sku bli något förhinder!