måndag 18 februari 2013

Veckans träning v. 7

En väldigt missvisande rubrik på detta inlägg men eftersom jag lagt upp min träning varje vecka sedan jag började med bloggen så skall jag göra det denna vecka också. Detta känns väldigt onödigt men varsågoda!

Måndag: BodyStep60
Tisdag:-
Onsdag:-
Torsdag:-
Fredag:-
Lördag:-
Söndag:-

På tisdag hade jag inplanerad vilodag, på onsdag kväll fick jag feber. Torsdag och fredag hade jag feber. I helgen har jag mått lite bättre men känner mig fortfarande lite krasslig.


Igår blev det fullt upp när jag hade min första nagelkund ever!! Emilia. Vi hade nagelstudio i köket. 3 timmar tog det och vi blev nöjda med resultatet.



2 kommentarer:

Emilia sa...

Yay! Väldigt nöjd blev jag med mina fina naglar :)

Unknown sa...

Va bra! trevligast med nöjda kunder :)