torsdag 21 februari 2013

I am back!

Jess! Nu är jag tillbaka. Idag gjorde jag min comeback på gymmet, det blev BodyPump. Tyvärr var passet väldigt fixat av gamla pumplåtar. Synd tycker jag eftersom jag tycker väldigt mycket om det nuvarande programmet fastän det gått ganska länge nu..



Imorgon blir det i alla fall en morgonpromenad innan jobbet. Kvällsträningen blir städning inför mitt kalas på söndag. På lördag skall jag baka kaka och fixa allt ätbart till söndagen. Jag njuter faktiskt av att ordna kalas. Det är väldigt trevligt med besök av nära och kära. Jag tycker det är riktigt trevligt att pyssla i köket och fixa allt inför kalaset plus att man måste städa. Vi har alltså en orsak att städa vilket är bra för då blir det gjort!

Om jag känner mig pigg och energisk på lördag skall jag nog få in ett gympass då också. Det går passligt bodystep i stan som jag skulle vara lite sugen att vara med på.

Inga kommentarer: