söndag 10 februari 2013

Söndagens positiva funderingar.

Idag är det en bra dag. Igår var det också en bra dag!

Genom bloggar bygger de flesta upp en ganska bra nästintill perfekt bild av sig själva. Allt är positivt, man är så himla duktig och glad hela tiden. Träningen löper perfekt man är smal och snygg och äter enligt konstens alla regler.

Jag har konstaterat att min blogg stämmer ganska bra in på den beskrivningen. Jag har också dåliga dagar men då har jag absolut ingen lust att skriva blogginlägg, därför är det mesta jag skriver positivt och det publiceras inga inlägg på de dåliga dagarna. 


Med denna fina inledning tänkte jag berätta om min perfekta söndag! :) Åt just min nya favoriträtt! Väldigt god mat söndagen till ära, maten vi åt är värt ett helt eget inlägg senare idag så gott var det. Riktigt snart ska jag ut och skotta snö, skotta lite igår också men det visade sig vara ganska onödigt eftersom det har snöat hela natten. Jag tycker faktiskt i smyg att det är roligt att skotta snö. Trevlig vardagsmotion. Efter snöarbetet blir det mellanmål och sen siktar jag in mig på gymmet. Ikväll blir det Spinning-BodyPump. Heidi är tillbaka på gymmet efter en veckas ofrivillig paus så det skall bli roligt med träningskompis igen.


Igår bytte jag köksgardiner igen! Jag är lite knäpp, men jag har lite pippi på att byta gardiner ganska ofta.. :) sisådär nästan varje månad.. Jag var trött på mörkret och ville få in mer ljus, jag börjar ha vårfiilis. Det är ju i och för sig inte så konstigt att man har vårfiilis i februari när man jobbar på Hemtex. Tulpangardinerna dök upp i butiken direkt efter julen och nu har vi väldigt vårfin butik. Jag får för övrigt Julfiilis i september också varje år! :)

Inga kommentarer: