onsdag 13 februari 2013

Alla flunssiga utom jag..not..

Mittiallt som från ingenstans. Torr i halsen, efter några timmar ont i halsen. Har funderat ett par dagar varför jag varit hängig, helt utan motivation. Jag är nästan alltid väldigt motiverad, för det mesta pigg och glad. BodyStepen på måndag var tung, ovanligt tung och jag fattade inte varför. Antagligen hade jag flunssan i kroppen redan då.


Idag hade jag packat med träningskläder och skulle träna innebandy efter jobbet, det fick jag skippa. Inte ens Jutta på tv fick mej motiverad eller ens lite peppad. Nu får jag bara hoppas att det är kortvarigt. På söndag vill jag åtminsone senast vara i träningsskick då tanken var att Manda skulle komma med på Zumba och Zumba toning. Skall dricka en varm kopp med ingefära och honung och sen sova. Hoppas på en motiverad dag imorgon men jag tvivlar..

By the way.. Jag behöver en ny gymbag. Kan verkligen inte bestämma mig, vill någon hjälpa??


Puma VS Icepeak?



2 kommentarer:

Sofia sa...

Krya på dig!

Unknown sa...

tack! feber och sjuk är det tråkigaste som finns.. Man borde verkligen uppskatta det mer när man får vara frisk!