lördag 9 februari 2013

Ett inlägg om ingenting.

Det har inte hänt så mycket denna vecka. Jag har tränat och jobbat och ätit. Allt är bara bra.
Denna dag började med detta vackra morgonmål, tänk att jag aldrig tröttnar på kvark! Jag kombinerar det med allt möjligt och varierar det i oändlighet.


Tydligen är jag inte lika allergisk för banan mera för om jag blandar det med något annat får jag inget kli i halsen. Därför är banan för tillfället favorit till kvarken.

I morse visade vågen 65,2kg. Jag är nöjd. Är snart väldigt väldigt nöjd och skall börja äta lite mera :) Fast jag går ju inte hungrig nu heller för jag äter var tredje timme. För att fira lite i förväg "bakade" jag brownies idag. Receptet hittade jag via  Michaelas blogg. Det var nog gott men jag hade väntat mig ännu mer! Skulle jag göra dem igen skulle jag byta ut avokadon mot banan istället.

 
Ikväll kommer Tommys föräldrar hit på kaffe, det blir trevligt!

Inga kommentarer: